FAQ

Často kladené otázky

Ako objednať tovar z internetového obchodu AutoRohože.SK?

Vami vybraný produkt je možné objednať pomocou objednávkového formulára v nákupnom košíku. Postupujte podľa pokynov na obrazovke. Objednávky berieme len touto formou, po telefóne a e-mailom len od stálych veľkoobchodných zákazníkov!

Rada: Pred výberom produktu si pozrite rubriku Ako nakupovať

Je možné objednať tovar aj na firmu- podnikateľa?

Áno, tovar zasielame aj pre fyzické osoby-podnikateľov a pre právnické osoby. Potom treba vyplniť pri objednávke údaje o IČO, DIČ a platci DPH aj IČ DPH. 

Pre správne zaúčtovanie dokladov do účtovníctva, treba uviesť údaje odberateľa podľa živnostenského listu alebo výpisu z ORSR. Len ak je adresa na doručenie iná, je potrebné vyplniť sekciu Doručovacia adresa.

Sme platci DPH.

Predávate aj použitý alebo poškodený tovar?

Nie, predávame len nový a bezchybný tovar. Tovar nakupujeme od nami overených dlhoročných výrobcov. Ak sa vyskytne materiálova alebo výrobná vada, tovar vyreklamujeme za nový.

Viete poskytnúť aj ďalšie doplňujúce údaje o vybratom tovare?

V prípade potreby Vám vieme poskytnúť tieto informácie. Jedná sa hlavne o typy materálov, výška okrajov, typy fixácií do podlahy, farba materiálov a údaje o rozmeroch (len v prípade možnej zameniteľnosti modelov áut, napr. krátka a dlhá verzia kufrovej vaničky).

Je možné odskúšanie objednaného tovaru osobne u vás na firme?

Nie, momentálne to nie je možné z dôvodu protipandemických opatrení. Objednávky momentálne zasielame len kuriérskou spoločnosťou. Po zmene týchto opatrení bude možnosť aj osobného odberu (toto potvrdíme na našej stránke a tiež Facebooku)

Sú vhodnejšie autorohože s nízkym alebo zvýšeným okrajom?

Nie je jednoznačná odpoveď: Záleží od preferencií a skúsenosti používateľa. Dôležitejšie, než výška okraja je dizajn stredovej plochy výrobku. Ak obsahuje viacero uzavretých buniek (štvorcov, obdĺžnikov a pod.), voda a iné znečistenie sa rozloží do týchto buniek a nedostane sa až k okrajom rohoží- t.j. nie je nutné mať vysoký okraj. Pri "otvorenom" dizajne stredovej časti je vhodnejšie mať vyšší okraj, ktorý zabráni znečisteniu sa dostať cez okraj na originálny tapacír automobilu.

Najhodnotnejšie riešenie z pohľadu zadržania nečistoty v rohožiach sú 3D priestorové autorohože s vysokým okrajom a dizajnom uzavretých buniek. Prekrývajú väčšinou aj tažko dostupné časti podlahy vozidla, napr. plocha pod pedálmi, plocha na odkladanie ľavej nohy pri spojke atď.

Ako dlho trvá doručenie tovaru od objednávky?

Tovar sa snažíme mať naskladnený v našom sklade v plnom sortimente. Po overení objednávky tovar balíme a expedujeme kuriérovi ešte v ten deň príp. nasledujúci deň (ak sa kuriérovi už nestihne pripraviť, alebo už bol vyzdvihnúť balíky). Ak je tovar vypredaný, budete o tom informovaní, aj s upresnením termínu dodania. Produkty, ktoré sa nám vypredali, sú doskladnené každý týžden (v závislosti od dostupnosti od konkrétneho výrobcu).

Akým spôsobom obdržím objednaný tovar?

Po zaevidovaní a overení objednávky je tovar pripravený k expedovaniu. Ďalší postup závisí od informácie z Vašej objednávky.

Pri osobnom odbere sa dohodneme na termíne vyzdvihnutia tovaru v našom sklade, pričom si tovar môžete aj vopred vyskúšať vo vozidle (momentálne pozastavené pre protipandemické opatrenia).

Ak tovar bude zasielaný cez kuriérsku spoločnosť, v deň predania balíka kuriérovi dostanete e-mailom potvrdenie statusu objednávky na Odoslané. Taktiež kuriér Vás bude kontaktovať SMS správou o doručení balíka alebo telefonicky pred doručením na adresu.

Je možnosť zaplatiť za tovar aj platobnou kartou?

Áno, je možné zaplatiť za tovar aj vašou platobnou (kreditnou, debetnou...) kartou po vytvorení a odoslaní objednávky. Celá transakcia prebieha cez zabezpečenú platobnú bránu Shoptet Pay s najmodernejším kódovaním cez PCI Dss. Po presmerovaní na platobnú bránu postupujte podľa inštrukcií brány.

Ak sa rozhodnem vrátiť do 14 dní nepoužitý tovar, akým spôsobom ho môžem zaslať?

Zaslať ho môžete podľa svojho uváženia, avšak balík s uložením na poštu neprijímame, vzhľadom na zlé oznamovanie a skúsenosti so Slovenskou Poštou. Môžete však využiť poštového kuriéra alebo inú kuriérsku spoločnosť.

Ako reklamovať vadný tovar?

Ak sa jedná o výrobnú príp. materiálovú vadu, je potrebné poslať opis vady výrobku (napr. e-mailom) a nutné je tiež doložiť foto tejto vady. Treba tiež vyplniť reklamačný protokol. Následne sa Vám vyjadríme k riešeniu reklamácie.

Ak je povaha poškodenia tovaru zlou manipuláciou pri preprave, je potrebné túto skutočnosť ohlásiť predávajúcemu kuriérovi, ktorý je povinný spísať reklamačný protokol s Vami. Následné riešenie potom prebieha medzi našou spoločnosťou a prepravnou spoločnosťou. O ďalšom postupe Vás budeme informovať. Dôrazne doporučujeme otvoriť a skontrolovať zásielku ešte pred odchodom kuriéra!